Rīga, Zemitāna iela 2b, tālr: 27788893 Karte
3.12 - 9.12
Pirms nākt uz nodarbību, ielogojies, un rezervē sev vietu
Laiks
7:30
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
12:30
13:00
16:30
16:31
17:30
18:00
18:30
19:00
19:15
19:30
20:00
20:15
Sestdiena 3.12
TRX FIT KA
20/29
GRIP DZ
22/40
VERVE
27/30
Svētdiena 4.12
YOGA MM
15/30
TRX STRONG
6/29
TRX FIT
19/29
METABOLIZER AS
18/40
Pirmdiena 5.12
METABOLIZER
1/20
GRIP RU
7/40
PX
1/20
ROCK'N'CORE SV
15/40
TRX FIT LV
11/29
METABOLIZER
17/40
VERVE SV
11/40
Otrdiena 6.12
TRX FIT
3/29
YOGA MM
1/20
TRX STRONG KA
0/29
ROCK'N'CORE RU
7/40
METABOLIZER AS
7/40
TRX FIT KA
6/29
GRIP
4/40
Trešdiena 7.12
TRX FIT DZ
1/29
GRIP LV
3/40
PX VISA DZ
0/10
ROCK'N'CORE RU
15/40
TRX STRONG LV
7/29
YOGA MM
6/40
Ceturtdiena 8.12
TRX STRONG SV
0/29
YOGA MM
1/20
ROCK'N'CORE LV
0/25
METABOLIZER
1/30
FLAB RU
4/40
TRX FIT LV
2/29
GRIP KO
1/40
EARTH YOGA MM
5/30
Piektdiena 9.12
GRIP DZ
0/20
METABOLIZER AS
0/30
ROCK'N'CORE AS
0/30
TRX FIT AS
1/29
MAD MAX POP-UP DZ 120min
0/26

Pieraksties nodarbībām

Ielogojies DCH mājas lapā. Rezervē vietu nodarbībā, noklikšķinot uz tās. Izvēlētās nodarbības lauciņā paradīsies zaļš punktiņš

Nesanāk atnākt?

Gribi labot savu treniņplānu vai nevari tikt uz ieplānoto nodarbību? Atbrīvo vietu kādam citam! Pārbaudi vai esi ielogojies sistēmā. Noklikšķini zaļo punktiņu, tas kļūst par sarkanu. Esi atteicis savu dalību treniņā.
Saplāno savu laiku turpmākajām divām nedēļām. Vari piereģistrēties nodarbībām 14 dienas uz priekšu. Apskaties visas nodarbības.

Treniņi

GRIP Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi.
ROCK’N’CORE Īpaši izveidota programma, kas koncentrēta uz vēdera preses un muguras muskulatūras nostiprināšanu. Spēka vingrinājumi tiek izpildīti gan ar ķermeņa svaru, gan ar apsmagojumu. Nodarbībā iekļauti kardio intervāli.
VERVE Apvienoti labākie pamatprincipi no Pilates, Yogas un Tai chi. Vingrinājumi uzlabos lokanību, atslābinās muskuļus, kā arī sagatavos vēderpreses un muguras dziļo muskulatūru, lai lielāku slodzi izturētu spēka treniņos.
TRX FIT ir vidēji augstas intensitātes intervālu nodarbība, kurā spēka vingrinājumi tiek kombinēti ar kardio izaicinājumiem. Galvenais uzsvars TRX FIT nodarbībā tiek likts uz izturības trenēšanu un vielmaiņas aktivizēšanu. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
TRX STRONG ir augstas intensitātes nodarbība, kurā vingrinājumi tiek veikt ar TRX piekares sistēmas palīdzību. TRX STRONG nodarbības galvenais mērķis ir efektivizēt muskuļu darbību un izaicināt to spēka robežas. Nodarbība piemērota vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
METABOLIZER Spēka un kardio slodzes intervālos. Augstas un vidējas intensitātes maiņa. Intensīva darba garantēts rezultāts - muskuļu reljefs, tauku dedzināšana, un vielmaiņas aktivizēšana. Vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
PACE apļa treniņš, kurā dažādās "stacijās" tiek pildīti spēka, izturības un kardio vingrinājumi. Vingrinājumu dažādība un izmantojamais inventārs tevi pārsteigs!
BLAST Augstas intensitātes treniņš. Spēka un kardio slodžu intervāli. Vingrinājumus izpilda gan ar ķermeņa svaru, gan inventāru. Intensīva darba rezultāts- muskuļu reljefs, tauku dedzināšana, un vielmaiņas aktivizēšana. Vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
PX Augstas intensitātes treniņš muskuļu spēkam un izturībai. Treniņa laikā sasniedz kermeņa maksimālās spēju robežas. Pirms apmeklēt nodarbību, jāveic fiziskās sagatavotības tests. Pieteikšanās pie trenera.
PX STAR Nodarbība, kura pakāpeniski sagatavos gan PX nodarbībai, gan PX VISA kritēriju izpildei. Katrā nodarbībā uzsvars tiks likts uz kādas konkrētas fiziskās īpašības attīstīšanu, kā arī pareizu vingrinājumu izpildes tehniku.
PX VISA Nodarbība, kuras mērķis ir noteikt vingrotāja fizisko īpašību un spēju atbilstību PX nodarbību specifikai. Vingrotāja sagatavotība tiks vērtēta atbilstoši noteiktiem kritērijiem, kurus izpildot treneri ļaus turpmāk apmeklēt PX nodarbības.
YOGA Vingrojumu kopums, kas palīdz uzlabot izturību, lokanību, spēku un līdzsvaru, harmonizējot ķermeni un atbrīvojot prātu no ikdienas rūpēm un stresa, īpašu uzmanību pievēršot ķermeņa dziļajai muskulatūrai.
TRX YOGA ir nodarbība, kurā jogas kustības un pozu pārejas tiek veiktas ar TRX piekares sistēmas palīdzību. Tā palīdz muskuļus atbrīvot un izstiept vēl vairāk, kā arī vienlaikus izaicina līdzsvaru, spēku un izturību. TRX gan atvieglo atsevišķu jogas pozu veikšanu, gan arī apgrūtina, tāpēc TRX YOGA nodarbība būs interesanta gan iesācējiem, gan arī pieredzējušiem vingrotājiem.
EARTH YOGA piezemējoša, uz iekšu vērsta, meditatīva, pacietību trenējoša. YIN jogas iedvesmota, galvenokārt atrodoties uz zemes, katru pozu noturot 3-6 minūtes.
SUM IT Tehniskais treniņš jeb apmācība. Mazā grupā tiek apgūti kustību tehnikas pamati, pareiza vingrinājumu izpilde. Palīdzēs izvairīties no traumām, vingrojot, un ātrāk sasniegt uzstādīto mērķi.
JAUNIEŠU VINGROŠANA Jauniešu spējām piemērota grupu nodarbība, izmantojot dažādas treniņa metodes – spēka, izturības, koordinācijas, orientēšanās telpā, līdzsvara uzlabošanas. 1.grupa 7 - 9 g.v., 2.grupa 10 - 13 g.v., 3.grupa 14 g. un vecāki.
FLAB (Funkcionālā treniņa laboratorija) Padara treniņa dalībnieku veiklāku, uzlabo tā kardio izturību, nostiprina ķermeņa centru, līdzsvaru un lokanību. Vingrinājumi tiek izpildīti ar ķermeņa svaru vai izmantojot inventāru.
CARDIOTQ Sporta iedvesmots augstas intensitātes treniņš. Viegla, bet interesanta horeogrāfija ietver sevī dažādu soļu kombinācijas un lēcienus. Uzlabo spēka un aerobo izturību. Motivēs arī īstu sacensību cienītāju! Vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
OUTDOOR Treniņi notiek ārā, svaigā gaisā, Grīziņkalna parkā, izmantojot vidi kā treniņa aprīkojumu - solus, apmales, stabus, uzkalniņus. Treniņš sastāv no iesildīšanās skrējiena, kam seko spēka vingrinājumi.
BLACKROLL Bez stresa un piespiešanās, relaksējoši un uzmundrinoši īsā laikā atgūsti ķermeņa tonusu un atbrīvojies no ikdienas saspringuma! Pašmasāža ar rulli, stiepšanās un efektīvs ķermeņa centra treniņš palīdzēs mazināt muskuļu sāpes pēc intensīvas slodzes, turklāt tas ir pietiekami noslogojošs, lai uzturētu ķermeni možu un tonusā.

Jaunumi

Zvirbulītis uz astes atnesa

Jaunumi

Zvirbulītis uz astes atnesa

MĒS un STUDIJA

Iepazīsties, tie esam mēs! uzzini vairāk nakot uz nodarbībām

Kaspars Ozoliņš kaspars@dchstudija.lv
Ralfs Upmanis ralfs@dchstudija.lv
Kārlis Anitens KA
Armands Sukuts AS
Alisa Lagzdiņa AL
Maija Meijere MM
Santa Vula SV
Dinārs Zāģers DZ
Andris Īviņš AI
Līga Vītola LV

Adrese

Rīga, Zemitāna 2B, 4 stāvā
(ieeja no Dārzaugļu ielas)

Darba Laiks

Klubs atvērts 30 minūtes pirms treniņa sākuma, 15 minūtes pirms darba dienu rīta treniņa (6:45, 7:00)

Cenrādis

Individuālas nodarbības:

Viena reize 25 EUR Treneri: Alisa, Andris, Armands, Dinārs, Maija, Santa, Līga

Bērnu un Jauniešu vingrošana
(10-15g.v.)

I GRUPA (7 - 9 GADI) UN II (10 - 13 GADI) GRUPA - VIENS MĒNESIS 35 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 25 EUR)
III GRUPA (14 - 17 GADI) - VIENS MĒNESIS 40 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 35 EUR)

Grupu nodarbības:

viena reize 20 EUR
sešas reizes 60 EUR (derīguma termiņš 2 mēneši)
viens mēnesis 50 EUR
divas nedēļas 35 EUR
seši mēneši 270 EUR (mēnesī 45 EUR)
*(Abonementi bez apturēšanas iespējas)

Ko likt sporta somā?

Obligāta prasība - dvielis uz vingrošanas paklājiņa. Dvielis var nebūt, ja paklājiņu neizmanto vai izmanto savu.

Līdzi ņem sporta tērpu un maiņas apavus, personīgās higiēnas piederumi un dušas čības.

Pirmais treniņš DCH Studijā

Kad esi gatavs pirmajam treniņam DCH Studijā, ierodies vismaz 20 minūtes pirms treniņa sākuma, lai aizpildītu veselības anketu, un iegādātos abonementu. Atceries, pie mums var norēķināties tikai skaidrā naudā. Uzsākot vingrošanas gaitas, mēs tev iesakām vingrinājumu tehnikas pamatus apgūt SUM IT. Tas palīdzēs ātrāk un efektīvāk sasniegt uzstādīto mērķi, un izvairīties no traumām, vingrojot. Vairāk par DCH Studijā notiekošo un treniņiem jautā jebkuram trenerim