Rīga, Zemitāna iela 2b, tālr: 27788893 Karte
26.09 - 2.10
Pirms nākt uz nodarbību, ielogojies, un rezervē sev vietu
Laiks
7:30
9:00
10:00
11:00
12:00
12:30
13:00
16:30
16:31
16:32
17:30
18:00
18:30
19:00
19:15
19:30
20:00
20:15
Pirmdiena 26.09
ROCK'N'CORE SS
4/20
PACE KA
7/20
TRX STRONG
6/29
GRIP RU&KO
13/40
PX
5/24
ROCK'N'CORE DZ
19/40
TRX FIT SS
20/29
METABOLIZER KO
29/40
VERVE
12/40
Otrdiena 27.09
TRX FIT
7/29
YOGA FIRE MM
3/20
TRX STRONG KA
10/29
ROCK'N'CORE RU
20/40
METABOLIZER AS
20/40
TRX FIT KA
16/29
GRIP
18/40
PACE KA
9/20
Trešdiena 28.09
TRX FIT LV
13/29
GRIP LV
12/40
ROCK'N'CORE
32/40
TRX STRONG DZ
11/29
YOGA WATER MM
11/30
PX AS
4/24
Ceturtdiena 29.09
TRX STRONG SS
4/29
YOGA MM
5/20
ROCK'N'CORE LV
10/25
TRX STRONG LV
2/29
BLAST RU
13/40
TRX FIT DZ
19/29
GRIP KO
10/35
YOGA EARTH MM
8/30
Piektdiena 30.09
GRIP DZ
6/20
METABOLIZER AS
11/30
ROCK'N'CORE AS
7/20
TRX FIT AS
17/29
PX PASE DZ&AĪ.Info sekos
5/20
Sestdiena 1.10
PACE KA
6/30
GRIP SS
5/30
TRX FIT KA
11/39
VERVE SS
8/20
Svētdiena 2.10
YOGA AIR MM
8/30
TRX STRONG
7/39
TRX FIT LV
9/29
METABOLIZER AS
13/40

Pieraksties nodarbībām

Ielogojies DCH mājas lapā. Rezervē vietu nodarbībā, noklikšķinot uz tās. Izvēlētās nodarbības lauciņā paradīsies zaļš punktiņš

Nesanāk atnākt?

Gribi labot savu treniņplānu vai nevari tikt uz ieplānoto nodarbību? Atbrīvo vietu kādam citam! Pārbaudi vai esi ielogojies sistēmā. Noklikšķini zaļo punktiņu, tas kļūst par sarkanu. Esi atteicis savu dalību treniņā.
Nākamās 7 dienas Pēdējās 7 dienas
Saplāno savu laiku turpmākajām divām nedēļām. Vari piereģistrēties nodarbībām 14 dienas uz priekšu. Apskaties visas nodarbības.

Treniņi

TRX® Suspension Training™ - funkcionālā treniņa piekares sistēma, kas ļauj vienlaicīgi strādāt visām muskuļu grupām. Vienkārši maināms slodzes līmenis, ko piemērot sev var gan iesācējs gan profesionāls sportists.
FLAB (Funkcionālā treniņa laboratorija) Padara treniņa dalībnieku veiklāku, uzlabo tā kardio izturību, nostiprina ķermeņa centru, līdzsvaru un lokanību. Vingrinājumi tiek izpildīti ar ķermeņa svaru vai izmantojot inventāru.
SUM IT Tehniskais treniņš jeb apmācība. Mazā grupā tiek apgūti kustību tehnikas pamati, pareiza vingrinājumu izpilde. Palīdzēs izvairīties no traumām, vingrojot, un ātrāk sasniegt uzstādīto mērķi.
GRIP Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi.
CARDIOTQ Sporta iedvesmots augstas intensitātes treniņš. Viegla, bet interesanta horeogrāfija ietver sevī dažādu soļu kombinācijas un lēcienus. Uzlabo spēka un aerobo izturību. Motivēs arī īstu sacensību cienītāju! Vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
BLAST Augstas intensitātes treniņš. Spēka un kardio slodžu intervāli. Vingrinājumus izpilda gan ar ķermeņa svaru, gan inventāru. Intensīva darba rezultāts- muskuļu reljefs, tauku dedzināšana, un vielmaiņas aktivizēšana. Vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
OUTDOOR Treniņi notiek ārā, svaigā gaisā, Grīziņkalna parkā, izmantojot vidi kā treniņa aprīkojumu - solus, apmales, stabus, uzkalniņus. Treniņš sastāv no iesildīšanās skrējiena, kam seko spēka vingrinājumi.
VERVE Apvienoti labākie pamatprincipi no Pilates, Yogas un Tai chi. Vingrinājumi uzlabos lokanību, atslābinās muskuļus, kā arī sagatavos vēderpreses un muguras dziļo muskulatūru, lai lielāku slodzi izturētu spēka treniņos.
PX Augstas intensitātes treniņš muskuļu spēkam un izturībai. Treniņa laikā sasniedz kermeņa maksimālās spēju robežas. Pirms apmeklēt nodarbību, jāveic fiziskās sagatavotības tests. Pieteikšanās pie trenera.
METABOLIZER Spēka un kardio slodzes intervālos. Augstas un vidējas intensitātes maiņa. Intensīva darba garantēts rezultāts - muskuļu reljefs, tauku dedzināšana, un vielmaiņas aktivizēšana. Vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
ROCK’N’CORE Īpaši izveidota programma, kas koncentrēta uz vēdera preses un muguras muskulatūras nostiprināšanu. Spēka vingrinājumi tiek izpildīti gan ar ķermeņa svaru, gan ar apsmagojumu. Nodarbībā iekļauti kardio intervāli.
JAUNIEŠU VINGROŠANA Jauniešu spējām piemērota grupu nodarbība, izmantojot dažādas treniņa metodes – spēka, izturības, koordinācijas, orientēšanās telpā, līdzsvara uzlabošanas. 1.grupa 7 - 9 g.v., 2.grupa 10 - 13 g.v., 3.grupa 14 g. un vecāki.
YOGA Vingrojumu kopums, kas palīdz uzlabot izturību, lokanību, spēku un līdzsvaru, harmonizējot ķermeni un atbrīvojot prātu no ikdienas rūpēm un stresa, īpašu uzmanību pievēršot ķermeņa dziļajai muskulatūrai.
PACE apļa treniņš, kurā dažādās "stacijās" tiek pildīti spēka, izturības un kardio vingrinājumi. Vingrinājumu dažādība un izmantojamais inventārs tevi pārsteigs!
TRX YOGA ir nodarbība, kurā jogas kustības un pozu pārejas tiek veiktas ar TRX piekares sistēmas palīdzību. Tā palīdz muskuļus atbrīvot un izstiept vēl vairāk, kā arī vienlaikus izaicina līdzsvaru, spēku un izturību. TRX gan atvieglo atsevišķu jogas pozu veikšanu, gan arī apgrūtina, tāpēc TRX YOGA nodarbība būs interesanta gan iesācējiem, gan arī pieredzējušiem vingrotājiem.
BLACKROLL Bez stresa un piespiešanās, relaksējoši un uzmundrinoši īsā laikā atgūsti ķermeņa tonusu un atbrīvojies no ikdienas saspringuma! Pašmasāža ar rulli, stiepšanās un efektīvs ķermeņa centra treniņš palīdzēs mazināt muskuļu sāpes pēc intensīvas slodzes, turklāt tas ir pietiekami noslogojošs, lai uzturētu ķermeni možu un tonusā.
JOGA's ELEMENTI
UGUNS
– izturības pārbaude. Būs karsti un spēcīgi. Īpašs veltījums tiem, kuriem patīk balansēt uz rokām un izaicināt savu vēdera presi.
ŪDENS – plūstoši un stabilizējoši vienlaikus, viļņveidīgi pārejot no vienas pozas nākamajā, no vieglākas uz grūtāku, noturot katru variāciju un tad atrodot nākamo pozas ekspresiju.
TRX FIT ir vidēji augstas intensitātes intervālu nodarbība, kurā spēka vingrinājumi tiek kombinēti ar kardio izaicinājumiem. Galvenais uzsvars TRX FIT nodarbībā tiek likts uz izturības trenēšanu un vielmaiņas aktivizēšanu. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.
TRX STRONG ir augstas intensitātes nodarbība, kurā vingrinājumi tiek veikt ar TRX piekares sistēmas palīdzību. TRX STRONG nodarbības galvenais mērķis ir efektivizēt muskuļu darbību un izaicināt to spēka robežas. Nodarbība piemērota vingrotājiem ar vismaz vidēju fizisko sagatavotību.
JOGA's ELEMENTI
ZEME
– piezemējoša, uz iekšu vērsta, meditatīva, pacietību trenējoša. YIN jogas iedvesmota, galvenokārt atrodoties uz zemes, katru pozu noturot 3-6 minūtes.
GAISS – vieglā, nepārtrauktā, nepiespiestā kustībā. Nav pareizu vai nepareizu pozu, tikai tavs ķermenis un tavas sajūtas. Jo dziļāka elpa, jo garāka un ilgāka kustība. Meditācija kustībā

Jaunumi

Zvirbulītis uz astes atnesa

Jaunumi

Zvirbulītis uz astes atnesa

MĒS un STUDIJA

Iepazīsties, tie esam mēs! uzzini vairāk nakot uz nodarbībām

Kaspars Ozoliņš kaspars@dchstudija.lv
Ralfs Upmanis ralfs@dchstudija.lv
Kārlis Anitens karlis@dchstudija.lv
Armands Sukuts armands@dchstudija.lv
Alisa Lagzdiņa alisa@dchstudija.lv
Maija Meijere maija@dchstudija.lv
Santa Vula santa@dchstudija.lv
Dinārs Zāģers dinars@dchstudija.lv
Andris Īviņš andris@dchstudija.lv
Līga Vītola liga@dchstudija.lv

Adrese

Rīga, Zemitāna 2B, 4 stāvā
(ieeja no Dārzaugļu ielas)

Darba Laiks

Klubs atvērts 30 minūtes pirms treniņa sākuma, 15 minūtes pirms darba dienu rīta treniņa (6:45, 7:00)

Cenrādis

Individuālas nodarbības:

Viena reize 25 EUR Treneri: Alisa, Andris, Armands, Dinārs, Maija, Santa

Bērnu un Jauniešu vingrošana
(10-15g.v.)

I GRUPA (7 - 9 GADI) UN II (10 - 13 GADI) GRUPA - VIENS MĒNESIS 35 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 25 EUR)
III GRUPA (14 - 17 GADI) - VIENS MĒNESIS 40 EUR (vecākiem ar derīgu DCH Studijas abonementu - bērnam Jauniešu abonements - 35 EUR)

Grupu nodarbības:

viena reize 20 EUR
sešas reizes 60 EUR (derīguma termiņš 2 mēneši)
viens mēnesis 50 EUR
divas nedēļas 35 EUR
seši mēneši 270 EUR (mēnesī 45 EUR)
*(Abonementi bez apturēšanas iespējas)

Ko likt sporta somā?

Līdzi ņem sporta tērpu un maiņas apavus. Vēl - personīgās higiēnas piederumi un dušas čības.

Pirmais treniņš DCH Studijā

Kad esi gatavs pirmajam treniņam DCH Studijā, ierodies vismaz 20 minūtes pirms treniņa sākuma, lai aizpildītu veselības anketu, un iegādātos abonementu. Atceries, pie mums var norēķināties tikai skaidrā naudā. Uzsākot vingrošanas gaitas, mēs tev iesakām vingrinājumu tehnikas pamatus apgūt SUM IT. Tas palīdzēs ātrāk un efektīvāk sasniegt uzstādīto mērķi, un izvairīties no traumām, vingrojot. Vairāk par DCH Studijā notiekošo un treniņiem jautā jebkuram trenerim